Search

Who Am I

Assallamualaikum dan salam sejahtera,

Pertama kalinya saya ingin mengucapkan terima kasih atas kesudian untuk menjengah blog saya yang mati segan hidup tak mahu ni.

Saya gemar bercakap, namun agak kurang rajin untuk menulis...

Ada kemahiran untuk buat vlog namun agak pemalu orangnya...

Entah bila akan ada kekuatan untuk menulis dan vlog secara serius, kerjaya saya sekarang amat memerlukan komitmen yang tinggi dan masa-masa yang terluang saya habiskan untuk hiburkan diri sendiri yang agak stress kekadang tu.

Walau apa pun saya memang berharap sangat untuk diberi kekuatan supaya bakat dalam penulisan ini dapat digilap dan bersinar bercahayeeeeee... (dialog iklan ubat gigi)

Sekali lagi saya ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi singgah...

Sekian.....

P/s - Masih lagi buat freelance

1. WEBMASTER
2. TEMPLATE DESIGN
3. DOMAIN AND HOSTING
4. PHOTOSHOP
5. VIDEO EDITING

0 comments:

Post a Comment